Betaling
Du bestiller dine varer her på siden. Når du har trykket bekræft, modtager du en ordrebekræftelse på mail. Her betaler du for dine varer via MobilePay direkte til butikken. VIGTIGT – du SKAL skrive dit navn i MobilePay-teksten, så butikken kan genkende din ordre. Du kan også kontakte den enkelte butik direkte for bestilling af et bredere sortiment af varer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Levering
Det er gratis, at få leveret varer til alle husstande i postnummer 9600 (den gamle Aars Kommune). Dette gælder foreløbig indtil 31. maj 2020.
Vi kører kun ud med ordrer over kr. 200,-.

Ved bestillinger udenfor postnummer 9600 er det muligt at afhente varen i butikken eller aftale nærmere om levering med den enkelte butik.

1-2 dages levering i 9600 (den gamle Aars Kommune). Der kan ikke aftales et fast leveringstidspunkt.

Reklamationsret
Har du reklamationer eller spørgsmål til dit køb bedes du rette direkte henvendelse til den pågældende butik.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på voresaars.dk.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen til den butik hvor varen er købt.

Meddelelsen skal gives pr. telefon til den butik hvor varen er købt.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt på voresaars.dk, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@voresaars.dk